Obchodní dům Květ

Dobrý den, bydlím v Praze 10 na Zahradním Městě. Již delší dobu trvá, že v místním supermarketu Tesco Jabloňová není možno koupit kolem 18. hod chléb, velmi často pak ani pečivo. Tento stav není nahodilý, naopak se stává téměř pravidelný.

Zároveň často dochází k tomu, že jsou cenovky umístěné u jiného zboží než ke kterému patří. Tímto způsobem jsou okrádáni zákazníci, kteří mylnou informaci včas neodhalí. Předpokládám, že v důsledku toho může dojít i k odlivu znechucených zákazníků do okolních dvou blízkých supermarketů Penny a Albert.

Ráda bych se optala, zda je toto chování Tesca záměrné a respektuje obchodní strategii vedení. Pokud ne, ráda bych věděla, zda učiníte nějaká opatření k nápravě a kdy bychom výsledky těchto opatření očekávat.

Tolik dopis zákaznice na vedení Teska. Čtěte dále, co jí Tesco odpovědělo:

Dovoluji si touto cestou reagovat na Váš podnět týkající se prodejny Květ.

Předem se omlouvám za to že Vám nebyla zaslána odpověď již dříve po Vašem upozornění. Neznamená to však že podnět nebyl řešen. Každá informace je pro nás důležitá pro vytvoření dobrých podmínek pro spokojený nákup našich zákazníků.

Na základě Vašeho upozornění byla provedena na prodejně hloubková kontrola na základě které byly managerovi prodejny zadány úkoly které by vedli k odstranění veškerých nedostatků při této kontrole zjištěných.

Došlo také k výměně některých vedoucích zaměstnanců prodejny Květ.

Nedostatek pečiva, zboží a celková kultura prodeje je způsobená závažným personálním problémem, který by se měl během měsíce února vyřešit.

Věřím že naše volba byla správná a ke zmíněným nápravám dojde v nejkratším možném termínu a Vy opět budete naším věrným a spokojeným zákazníkem.

S pozdravem

Petra Jazerovská

Tesco

Comments

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *