Co potřebují noví popeláři?

posta-tuzka-malinova Ode dneška změnila celá Praha popeláře. Místo dosavadní společnosti ASA budou odvážet odpadky vozy s nálepkou Pražské služby. Pro běžné domácnosti se nic nemění. Majitelé nebo správci domů mají stejné podmínky jako dříve a ceny také zůstaly stejné. Kontejnery a popelnice vyměnily firmy automaticky.

Pokud využíváte a nadále chcete využívat službu vynesení a zanesení nádob z domu, je třeba ji objednat u nové svozové společnosti Pražské služby.

Text: DESÍTKA.cz redakce@desitka.cz

Pokud jste měli dosud lepší cenové podmínky, Pražské služby vám je zachovají. Je potřeba doložit originál smlouvy při osobní návštěvě v některém ze zákaznických center.

S sebou vezměte průkaz totožnosti a 2 kusy klíčů či čipové karty od vašeho domu pro každou komoditu – směs, papír, plast a sklo. Pro rychlejší odbavení je vhodné označit klíče visačkou se jménem ulice , číslem popisným (červené) a orientačním (modré).

První měsíc nebudou nadstandardní služby fakturovány.

Zákaznická centra, kde lze klíče či čipové karty odevzdat:

Jungmannova – pasáž Škodova paláce – Jungmannova 29, Praha 1 Otevírací doba: pondělí–čtvrtek: 8:00–18:00 hod., pátek: 8:00–16:00 hod.

Průmyslová – areál ZEVO Malešice – Průmyslová 615/32, Praha 10 Otevírací doba: pondělí–pátek: 8:00–18:00 hod.

Pod Šancemi – Pod Šancemi 444/1, Praha 9 Otevírací doba: pondělí–pátek: 8:00–20:00 hod.

Proboštská – Proboštská 1, Praha 6 Otevírací doba: pondělí, středa: 8:00–18:00 hod., úterý, čtvrtek, pátek: 8:00–15:00 hod.

Antala Staška – v budově úřadu MČ Praha 4 – Antala Staška 80b, Praha 4 – přízemí Otevírací doba: pondělí a středa: 10:00–18:00 hod.

Call centrum Pražské služby telefon: 284 091 888 e-mail: callcentrum@psas.cz

Komentáře

Tip na nové byty v Praze 10 od developera FINEP. Projekt Malý háj ve Štěrboholech vás jistě zaujme!
Pojištění od Hyperfinance cestovní pojištění, úrazové pojištění a další Předpověď počasí Praha 10